4 lutego 2010

"Pomarańczowa Twierdza" - relacja Michała "MiSiA" Ciemniewskiego

Od "Pomarańczowej Twierdzy" minęły już bez mała dwa miesiące, jednakże wrażenia i wspomnienia z tych dwóch pełnych wrażeń dni pozostają wciąż żywe! Galerie zapełniły się zdjęciami, fora komentarzami, brakowało jednak do tej pory obszerniejszych form wypowiedzi, w których uczestnicy przywołaliby swoje wspomnienia z imprezy. Lukę tę wypełnił kilka dni temu Michał "MiSiO" Ciemniewski, publikując na stronie fanów gier wojennych "Bitewny Zgiełk" relację, napisaną w sposób barwny i interesujący, do której lektury zachęcam Was i zapraszam.


2 komentarze:

  1. Haku, możesz mi wyjawić jak skąd wziąłeś ten widget z Powiązanymi postami? Ja znalazłem tylko takiego z angielskim nagłówkiem...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście :)! Kod i instrukcje jego instalacji znalazłem tutaj: http://widgetsforfree.blogspot.com/2009/01/related-posts-widget-for-blogger.html , przy czym w punkcie 7., we fragmencie kodu w trzeciej linijce wpisałem "Powiązane posty:" na miejsce "Related posts:" (pomiędzy tagami pogrubienia). O ile pamiętam, żadnych innych modyfikacji tu nie wprowadzałem.

    Pozdrawiam,

    Kapitan Hak

    OdpowiedzUsuń