10 maja 2014

Szybkie spotkanie ze skavenem #1

Oprócz interesujących metalowych modeli do bandy Klanu Eshin pomalowałam także bardzo dużo plastików. Jakie są plastikowe skaveny, każdy widzi... W porównaniu do metalowych trudno powiedzieć, by stanowiły konkurencję. Oczywiście starałam się wycisnąć z nich co się da, ale przy 20 takich samych szczurków nie chce mi się - tu będę szczera - rozpływać z osobna nad każdą figurką zbudowaną z grubsza z tych samych bitsów. Stąd krótki cykl "Szybkie spotkanie ze skavenem", gdzie będę wrzucać jedynie fotki i naprawdę minimalną ilość tekstu. Przy dzisiejszym szczurku nawet fotek nie miałam dużo, bo akurat tylko te 3 wyszły ;) (zdjęcia robiłam hurtowo dzień przed oddaniem). Kto lubi takie drobiazgi, obejrzy w przelocie, kto nie, poczeka na jakiś ciekawszy model ;) Zapraszam :)

1 komentarz:

  1. Ja lubię wszystkie Twoje (Wasze?) skaveny. I zawsze chętnie oglądam.

    OdpowiedzUsuń