6 sierpnia 2015

Dwarf Adventurers - "Wojownik Chaosu"

Już jakoś dwa miesiące temu pomalowałam pierwszego krasnala z pudełka Dwarf Adventurers. Było to z okazji IX edycji FKB, więc nie pisałam, by nie traktować tego jak rozpoczęcia cyklu. Nadal to podtrzymuję ;) Zwłaszcza, że teraz nie maluję nic (poza aktualną edycją FKB, ale Dziadu podstępny temat rzucił). Tego krasnala pomalowałam na fali tamtego Karnawału, więc już trochę minęło. Modele są urocze, więc nawet gdybym zniknęła na bardzo długo, pewnie w końcu kiedyś je pomaluję. Jeśli tylko malowanie ich będzie mi sprawiać przyjemność, ale czy w tym przypadku mogłoby być inaczej?

A dziś kolejna po magu bardzo wyrazista postać. Większość z nich jest dość wyrazista, choć nie wszyscy. To krasnolud, który postanowił udawać groźnego wojownika Chaosu, chociaż widać, że postura nie ta i braki w uzbrojeniu dość duże ;) Przynajmniej ja go tak traktuję, bo może ktoś uważa, że to krasnal, który serio chce się oddać Chaosowi. Spoko, mnie to nie przeszkadza, ale dla mnie to raczej taki przebieraniec. Tomek uznał, że jedna czacha na figurce to za mało i walnął jeszcze dwie na podstawkę ;) Ale nie oszukujmy się, nawet w takim wydaniu strój tego krasnoluda wygląda, jakby się urwał z balu karnawałowego. Zapraszam do obejrzenia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz